Hatékonyság: fejlett műszaki megoldások

Kombinált motorfék, megkerülőszelep, változó geometriájú turbófeltöltő, elektronikus szabályzású légrugózás.

CEB (Combined Engine Brake): Kombinált motorfék
CEB (Combined Engine Brake) kombinált motorfék egy nagy teljesítményű motorfék, amely két hatást kombinál: a dekompressziót és a fékezőnyomatékot. A kipufogó-leömlőben elhelyezett pillangószeleppel elegendő kipufogógáz-ellennyomást hoz létre ahhoz, hogy lecsökkentse a motor fordulatszámát és növelje a fékezőerőt.

Megkerülőszelep: nagyobb nyomaték, kisebb üzemanyag-fogyasztás és kiemelkedő megbízhatóság
A megkerülőszeleppel is rendelkező turbófeltöltő-rendszer magas töltőnyomást biztosít kis motorfordulatszámon, így optimalizálja a forgatónyomaték-leadást és az üzemanyag-fogyasztást. Azonban a maximális töltőnyomás elérésekor (nagy fordulatszámok esetén) a motort és a turbófeltöltőt mechanikusan kell védeni.
Ezt a feladatot a megkerülőszelep látja el, amely korlátozza és állandó szinten tartja a turbófeltöltő nyomását oly módon, hogy szabályozottan kivezeti a kipufogógázt a leömlőbe.

Változó geometriájú turbófeltöltő: nagyobb teljesítmény késedelem nélkül
A változó geometriájú turbófeltöltő jelentős mértékben hozzájárul a motorok teljesítményéhez. Dinamikus gyorsulást, egyenletes teljesítményleadást és nagy teljesítményt biztosít. A vezetési kényelmet is javítja a késedelem („turbólyuk”) megszüntetésével – a motor mindig azonnal reagál a gépkocsivezető gázpedállal adott utasításaira.
A változó geometriájú turbófeltöltő egy elektronikus szabályzórendszer segítségével a motorfordulatszámhoz igazítja a turbófeltöltő geometriáját: a rotorok koaxiális elmozdításával a turbófeltöltő alkalmazkodik a beérkező kipufogógáz mennyiségéhez, így optimalizálja a töltőlevegő nyomását.

ECAS: Elektronikus szabályzású légrugós felfüggesztés
Az ECAS, az elektronikus szabályzású légrugós felfüggesztés maximális menetkényelmet és állandó futómű-geometriát biztosít a sebességtől, a terheléstől és az úttípustól függetlenül. A féknyomást is szabályozza a rendszer az egyes tengelyek aktuális terhelésének megfelelően.