Egy sikeres középkategóriás jármű története

Egy kiváló hagyomány, félmillió ügyfél.

Kategóriájának etalonjává vált az évek során a nagy sikerű, közel 500 000 elégedett ügyfelet szerző EUROCARGO.

Az új EUROCARGO méltó utódja a szegmens történelmét megíró típusok hosszú sorának.

Ezek közül néhány még az IVECO alapítását is megelőzte, hiszen az OM Lupetto típust 1959-ben mutatták be – és gyorsan Olaszország háború utáni növekedésének jelképévé vált.

A Lupetto 1977-ben átadta a stafétát az IVECO Zeta családnak, amely átfogó megoldást kínált a 2500 és 6500 kilogramm össztömeg közötti könnyű és közepes szállítási feladatokra.

A szegmensben 1987-ben következett be fordulat az első turbófeltöltéses motor bemutatásával. A terméket a következő szlogennel mutatták be: „Turbo Zeta. A legjobb, továbbfejlesztve”.

Néhány évvel később megérkezett az EUROCARGO: 1991-et írtunk, és az új jármű valóban forradalmasította a kategóriát. A kiváló minőségnek és az alkatrészek nagy mértékű szabványosításának köszönhetően több mint 500 verziót kínált, így lefedett minden elképzelhető szállítási igényt. Ez a szám mostanra több mint hússzorosára nőtt.

Bemutatásakor az EUROCARGO elnyerte az 1992-es Év tehergépkocsija címet, a sajtóban kapott számos díj közül az elsőt.

Az EUROCARGO járműveket jelenleg az IVECO teljesen felújított bresciai üzemében építik.