Tudjon meg többet

EUROCARGO 4×4: Terepre született

Terepen érzi otthon magát

Az új EUROCARGO 4×2 hajtásképletű változatai mellett egy állandó összkerékhajtású variáns is rendelkezésre áll 11,5 és 15 tonna megengedett össztömeggel, 3240–4150 milliméter tengelytávolsággal.

Nappali fülkével vagy hálófülkés kivitelben, normál tetőmagassággal érhető el az új EUROCARGO 4×4, amely alapáron kínálja az első vonófejet. Különleges védelem óvja a terepen bekövetkező sérülések ellen: acél lökhárítók, a fényszórót védő rácsok, hűtővédő és két behajtható fellépő. Parabolikus vagy félelliptikus laprugókkal és hátul szóló- vagy ikerabroncsokkal rendelhető.

Tector 7 motor 220, 250 és 280 lóerős kivitelével választható, ezekhez hatfokozatú manuális váltó társul. A 4×2-es változatokhoz hasonlóan sebességváltó-oldali melléhajtások széles választéka áll az ügyfelek rendelkezésére.

Az új EUROCARGO 4×4 első ízben immár akár Allison automatikus váltóvalszerelt kivitelben is elérhető. Ezzel az IVECO újdonsága a burkolt utaktól távol is a lehető legnagyobb kényelmet nyújtja a járművezető és a rakomány számára.

Az új EUROCARGO 4×4 kiemelkedő terepjáró képességekkel rendelkezik. Az osztómű a hosszanti differenciálmű segítségével hajtja meg az első és hátsó kardántengelyeket. Mindhárom differenciálmű manuálisan zárható, így kis tapadású környezetben is optimális előrejutást biztosítanak. Az elektropneumatikus rendszer automatikusan kikapcsolja a zárakat, ha a jármű sebessége meghaladja a 25 kilométer/órát.

meggyőző bekormányzási szög (40–48 fok a választott gumiabroncsok függvényében), a rendkívüli szabad hasmagasságrendkívül felhasználóbarát kezelhetőséget eredményeznek, még a városi munkaterületeken is könnyedén manőverezhető az új EUROCARGO 4×4.

eurocargo