AZ ÚJ STRALIS NP

Rendkívül környezetkímélő, rendkívül gazdaságos.

AZ ÖN VÁLLALKOZÁSÁNAK

Valódi alternatívaként egy földgázüzemű járműnek semennyire sem szabad elmaradnia egy dízelüzeműtől a teljesítmény, a hasznos teherbírás és a sokoldalúság terén. Ráadásul legalább annyira alacsony szintű teljes körű üzemeltetési költségeket kell felmutatnia. A mi alternatívánk ez: az új STRALIS Natural Power.

  • Kiválóan teljesít: az új STRALIS NP modellt egy 294 kW (400 LE) teljesítményű motor hajtja, hasznos teherbírása ugyanakkora, mint egy hasonló dízelüzemű járműé és az akár 1500 kilométeres hatótávjával (LNG-s változat) például Madridból Frankfurtba is elmehet anélkül, hogy egyszer is meg kéne állnia tankolni.
  • Professzionálisan mobilis: az új STRALIS NP hosszú távokon, például évi 120 ezer kilométeres futásteljesítmény esetén nyereséges alternatívának bizonyulhat, amely ráadásul még a stressztényezőket is minimalizálja: az alternatív üzemanyagnak köszönhetően teljesen figyelmen kívül hagyhatja a dízelüzemű járművekre vonatkozó szabályozások tervezett szigorításait, mint például a belvárosokba való behajtás korlátozását.
  • Lehetőséget nyújt: Európa-szerte egyre nagyobb az igény a tisztább üzemű járművekre – a jelentősebb kiskereskedelmi szervezetektől az energiaszektoron és az autóiparon át az élelmiszeriparig. Használja ki a lehetőséget!​

A BOLYGÓNKNAK

A levegőszennyezés és az üvegházhatású gázok kibocsátása világméretű probléma, amely új, fenntartható technológiák alkalmazásával megoldható lehet. Valódi innovációkra van szükség ahhoz, hogy az áruszállítás még környezetkímélőbb legyen. Az IVECO már 25 éve vezető szerepet játszik az új, hatékony hajtástechnológiák kutatásában és fejlesztésében. A NATURAL POWER sorozathoz tartozó földgázüzemű járműveinkkel már ma lehetővé válik, hogy a belsőégésű motorok legkörnyezetkímélőbb üzemanyagának, a földgáznak az ökológiai előnyeit optimálisan kihasználjuk:

  • jobb levegőminőség a közel nulla károsanyag-kibocsátás révén (70 százalékkal kevesebb nitrogén-oxid, 99 százalékkal kevesebb koromrészecske, 90 százalékkal kevesebb metánmentes szénhidrogén, mint amennyit az Euro VI norma előír),
  • pozitív hatás a globális felmelegedésre a CO2-kibocsátás jelentős csökkenése révén (ez mintegy 15 százalékkal kisebb, mint egy hasonló dízelüzemű jármű esetében, és akár 95 százalékkal kisebb biometán használatával),
  • számottevő zajcsökkenés a városközpontokban, illetve éjszaka végzett kiszállításokhoz.

Európában már a hatóságok is felismerték a földgázüzem jelentős előnyeit, és támogatják a gáztöltőhálózat gyors kiépítését 2025-ig. Addigra minden 150 kilométerenként kell lennie egy CNG- és 400 kilométerenként egy LNG-töltőállomásnak.

​A földgáz készen áll az áttörésre. Ön készen áll a földgázra?