Nonstop segélyszolgálat

Az IVECO nonstop ügyfélközpontjában tíz nyelven beszélnek, és 31 európai országban tudnak segítséget nyújtani.

Az ügyfélközpont az IVECO által biztosított kapcsolati pont, amely segít az utasok és áruk nyugodt szállításában a jármű teljes élettartama alatt.

Járműve meghibásodása esetén 31 európai országban kérhet helyszíni segélyszolgálatot az ingyenesen hívható telefonszámon.

100 ügyintézőből álló, tíz nyelvet beszélő operátorcsapat azonnal reagál, és gyors megoldást nyújt bármilyen problémára úgy, hogy értesíti a meghibásodás helyéhez legközelebb eső és a jármű számára legmegfelelőbb IVECO márkaszervizt. Az ügyintézők az esetek 80%-ában kevesebb mint 20 másodperc alatt elérhetők.

A javítási folyamat során (legyen az kis javítás az út mentén vagy a bevontatás után a műhelyben végzett szerelés) a központ figyeli a munka előrehaladását, folyamatosan tájékoztatja az ügyfelet, továbbá garantálja, hogy a jármű a lehető leggyorsabban visszatérhessen a forgalomba.

Ügyfélszolgálatunk éjjel-nappal Európából bárhonnan hívható telefonszámai:
+36-1-439-1400
+36-1-439-0102

Mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélközponttal:
• ellenőrizze, hogy kéznél vannak-e a jármű azonosító, illetve garancia/PMC. Okmányai,
• próbálja meg minél pontosabban meghatározni, hogy hol van (melyik város vagy autópálya-lehajtó, kilométerszelvény, esetleg benzinkút stb. közelében),
• pontosan milyen meghibásodási tüneteket tapasztalt.

Amikor az ügyintézőnkkel beszél:
• adja meg a kért adatokat,
• a lehető legpontosabban írja le a probléma jellegét.

Így gyorsabban megkezdhető a mentés.

A hívás végén kap majd egy ügyszámot, amelyre hivatkozva gyorsabbá válik az azonosítás és a kommunikáció.