Egy sikeres középkategóriás jármű története
Egy kiváló hagyomány, félmillió ügyfél.
Kategóriájának etalonjává vált az évek során a nagy sikerű, közel 500 000 elégedett ügyfelet szerző EUROCARGO.
Az új EUROCARGO méltó utódja a szegmens történelmét megíró típusok hosszú sorának.
Ezek közül néhány még az IVECO alapítását is megelőzte, hiszen az OM Lupetto típust 1959-ben mutatták be – és gyorsan Olaszország háború utáni növekedésének jelképévé vált.
A Lupetto 1977-ben átadta a stafétát az IVECO Zeta családnak, amely átfogó megoldást kínált a 2500 és 6500 kilogramm össztömeg közötti könnyű és közepes szállítási feladatokra.
A szegmensben 1987-ben következett be fordulat az első turbófeltöltéses motor bemutatásával. A terméket a következő szlogennel mutatták be: „Turbo Zeta. A legjobb, továbbfejlesztve”.
Néhány évvel később megérkezett az EUROCARGO: 1991-et írtunk, és az új jármű valóban forradalmasította a kategóriát. A kiváló minőségnek és az alkatrészek nagy mértékű szabványosításának köszönhetően több mint 500 verziót kínált, így lefedett minden elképzelhető szállítási igényt. Ez a szám mostanra több mint hússzorosára nőtt.
Bemutatásakor az EUROCARGO elnyerte az 1992-es Év tehergépkocsija címet, a sajtóban kapott számos díj közül az elsőt.
Az EUROCARGO járműveket jelenleg az IVECO teljesen felújított bresciai üzemében építik.