ASSISTANCE NONSTOP SEGÉLYSZOLGÁLAT

Mivel pontosan tudjuk, hogy vállalkozása számára minden egyes óra számít, gondoskodunk róla, hogy műszaki meghibásodás esetén a lehető leggyorsabban kaphasson segítséget a legközelebbi IVECO szerviztől – és a lehető leghamarabb folytathassa útját.

 

IVECO ASSISTANCE NONSTOP MŰSZAKI SEGÉLYSZOLGÁLAT A NAP 24 ÓRÁJÁBAN, HETI HÉT NAPBAN, AZ ÉV 365 NAPJÁN, TÍZ NYELVEN ÉS EURÓPA 36 ORSZÁGÁBAN

 

KAPCSOLATFELVÉTEL MŰSZAKI MEGHIBÁSODÁS ESETÉN

Az olaszországi székhelyű IVECO Ügyfélcentrum (IVECO Customer Center) csapata haladéktalanul értesíti a mintegy kétezer európai IVECO márkaszerviz egyikét. Az IVECO Ügyfélcentrum háromféle módon érhető el:

  • telefonon – 00800 48326 000 (díjmentes*) vagy 0039 01127 40866 (díjköteles)
    *Vezetékes hálózatról díjmentes. A mobiltelefon-díjak szolgáltatótól függően eltérhetnek.
     
  • az IVECO Non Stop okostelefonos alkalmazással – így minden fontos információ – a helyszín GPS-koordinátáival együtt – egyszerűen továbbítható. Küldjön fotókat az adott hibáról és folyamatos állapotfrissítést kaphat a feldolgozás állásáról. Az IVECO Non Stop alkalmazás egyébként nem csupán műszaki vészhelyzetben használható, hanem szervizidőpont-egyeztetésre is.
     
  • az IVECONNECT fedélzeti telematikai rendszerrel – elegendő egy érintés a képernyőn, és a rendszer automatikusan továbbítja a jármű helyszín-koordinátáit, illetve üzemi adatait.

 

IVECO NON STOP ALKALMAZÁS

Az IVECO Non Stop okostelefonos alkalmazás a műszaki segítségnyújtás igen gyors útja. Mindössze néhány képernyőérintéssel Ön minden fontos információt – a helyszín GPS-koordinátáival együtt – továbbíthat az IVECO Ügyfélcentrum (IVECO Customer Center) felé, emellett fotókat is küldhet a hibáról, ami annak kiértékelésében jelenthet nagy segítséget. 

Alkalmazásunk nem csupán műszaki vészhelyzetben nyújthat segítséget, hanem a karbantartási és javítási szervizidőpontok is kényelmesen egyeztethetők vele.

 

AZ IVECO NON STOP ALKALMAZÁS LETÖLTÉSE

 

FONTOS INFORMÁCIÓK

Kérjük, készítse elő a következő információkat, mielőtt kapcsolatba lép az IVECO Ügyfélcentrummal (IVECO Customer Center):

  • Rendszám
  • Alvázszám
  • Kilométerállás
  • A műszaki probléma leírása
  • Adott esetben fotók a meghibásodásról (az IVECO Non Stop okostelefonos alkalmazás használatakor)

Az IVECO Assistance non-stop műszaki segélyszolgálat díjmentes, amennyiben a javítás garancia vagy az Ön ELEMENTS szervizszerződésének hatálya alá tartozik.

 

KERESSE MUNKATÁRSAINKAT!

Kérjük, adja meg elérhetőségeit, hogy szakértőnk kapcsolatba léphessen Önnel. Munkatársunk segítségével megtaláljuk Önnek a lehető legjobb megoldást.

Milyen ügyben fordul hozzánk?
Hozzájárulás marketing célú reklám küldéséhez

Kérjük, olvassa el az adatkezelési tájékoztatónkat! Ha az abban foglaltakkal egyetért, és hozzájárul a reklámcélú megkeresésekhez, úgy az Ön által megadott személyes elérhetőségeken tájékoztatjuk Önt a termékeinkről és szolgáltatásainkról. Hozzájárulását Ön bármikor visszavonhatja e-mailben az adatvedelem@danubetruck.hu, valamint levélben a 1133 Budapest, Kárpát utca 21. címre postázva.
HozzájárulokNem járulok hozzá
Ön elfogadja, hogy adatait feldolgozásra átadjuk az IVECO S.p.A., a Pappas Auto Magyarország Kft., valamint a Pappas Holding GmbH számára, illetve a felhatalmazott kereskedőknek, szervizpartnereknek és adatfeldolgozóknak.
ElfogadomNem fogadom el
* Kötelező